پروپوزال تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران


در حال بارگذاری
--
بانک اطلاعاتی ندارد
داکیومنت دارد
فایل word,pdf
۲۶۳,۴۰۰ تومان
خرید

پروپوزال تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران

 

موضوع اصلی این پروپوزال ” تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران” است. تعداد صفحات پروپوزال 13 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.

بخشی از بیان مسئله تحقیق:

سرویس­ های شبک ه­ای اجتماعی(Social Networking Services(SNSs))، به عنوان یکی از کسب و کارهای مبتنی ­بر IT، در حال ظهور   می­باشد. پیشرفت در فناوری اطلاعات از جمله نوآوری مستمر در تلفن­ های هوشمند و توسعه سریع کاربردها و ابزار بی­سیم ارتباطات، دسترسی و ورود مردم در  SNSs در هر زمان و مکان منجر به افزایش نرخ بازبینی کاربران از شبکه اجتماعی شده ­است. یکی از محبوب­ترین سایت­ های شبکه اجتماعی فیس­بوک است.

فیس­بوک، به یک منبع جمعی از ارزش برای هر کاربر فیس­بوک تبدیل شده است. در واقع فیس­بوک و دیگرهای سایت­های شبکه­ ای اجتماعی افراد را قادر به اتصال و تعامل با یک سرعت بی­سابقه و آسان می­کند، بنابراین تاثیرات اجتماعی شبکه­ های ارتباطی امری مسلم می­باشد از جمله می­توان به اشتراک­ گذاری جدیدترین نوآوری یا دانش اشاره کرد.

متفاوت از کامپیوتر چندرسانه­ ای، دی وی دی، برنامه­ های تلویزیونی ماهواره­ای یا دیگر اشکال رسانه­ های جدید، رسانه­ های اجتماعی به عنوان گروهی از اینترنت مبتنی بر کاربردهای تعریف می­شود که روی پایه­ های ایدئولوژیک و فناوری از وب 2.0 ساخته شد و اجازه ایجاد و تبادل محتوای ایجاد شده توسط کاربر را می­دهد[8،9،5،4،2]. بنابراین بازاریابان باید برای اضافه کردن فعالیت­ها رو صفحه فیس­بوک برنامه ریزی کنند که به ایجاد نام تجاری، محصول یا آگاهی خدمات و تحرک بخشیدن به فروش کمک شایانی می­کند.

خرید از طریق فیس­بوک ممکن است یک کانال کلیدی خوبی از آینده باشد[11،8،6،3،1]. پس می­توان نتیجه گرفت که با توجه به محبوبیت رو به رشد سرویس­های شبکه ­ای اجتماعی همچون فیس­بوک، اهمیت علایق در مورد دلایل استفاده، افزایش یافته­ است.

هدف پژوهش:

برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:

  • بررسی تجربی کاربران فیس­بوک و پروفایل آن­ها
  • بررسی روابط کاربران و سلیقه ­ها و نیازهای آن­ها
  • بهبود بازاریابی در شبکه ­های اجتماعی با استفاده از نتایج بدست آمده از پروفایل و روابط کاربران و علایق آن­ها

 

امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:

  • امکان دانلود فایل Word پروپوزال
  • امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال

توجه در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.