پروپوزال تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران
پروپوزال تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران
موضوع اصلی این پروپوزال ” تحلیل بازاریابی رسانه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک با استفاده از آنالیز پروفایل و ارتباطات کاربران” است. تعداد صفحات پروپوزال 13 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.
بخشی از بیان مسئله تحقیق:
سرویس های شبک های اجتماعی(Social Networking Services(SNSs))، به عنوان یکی از کسب و کارهای مبتنی بر IT، در حال ظهور میباشد. پیشرفت در فناوری اطلاعات از جمله نوآوری مستمر در تلفن های هوشمند و توسعه سریع کاربردها و ابزار بیسیم ارتباطات، دسترسی و ورود مردم در SNSs در هر زمان و مکان منجر به افزایش نرخ بازبینی کاربران از شبکه اجتماعی شده است. یکی از محبوبترین سایت های شبکه اجتماعی فیسبوک است.
فیسبوک، به یک منبع جمعی از ارزش برای هر کاربر فیسبوک تبدیل شده است. در واقع فیسبوک و دیگرهای سایتهای شبکه ای اجتماعی افراد را قادر به اتصال و تعامل با یک سرعت بیسابقه و آسان میکند، بنابراین تاثیرات اجتماعی شبکه های ارتباطی امری مسلم میباشد از جمله میتوان به اشتراک گذاری جدیدترین نوآوری یا دانش اشاره کرد.
متفاوت از کامپیوتر چندرسانه ای، دی وی دی، برنامه های تلویزیونی ماهوارهای یا دیگر اشکال رسانه های جدید، رسانه های اجتماعی به عنوان گروهی از اینترنت مبتنی بر کاربردهای تعریف میشود که روی پایه های ایدئولوژیک و فناوری از وب 2.0 ساخته شد و اجازه ایجاد و تبادل محتوای ایجاد شده توسط کاربر را میدهد[8،9،5،4،2]. بنابراین بازاریابان باید برای اضافه کردن فعالیتها رو صفحه فیسبوک برنامه ریزی کنند که به ایجاد نام تجاری، محصول یا آگاهی خدمات و تحرک بخشیدن به فروش کمک شایانی میکند.
خرید از طریق فیسبوک ممکن است یک کانال کلیدی خوبی از آینده باشد[11،8،6،3،1]. پس میتوان نتیجه گرفت که با توجه به محبوبیت رو به رشد سرویسهای شبکه ای اجتماعی همچون فیسبوک، اهمیت علایق در مورد دلایل استفاده، افزایش یافته است.
هدف پژوهش:
برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:
- بررسی تجربی کاربران فیسبوک و پروفایل آنها
- بررسی روابط کاربران و سلیقه ها و نیازهای آنها
- بهبود بازاریابی در شبکه های اجتماعی با استفاده از نتایج بدست آمده از پروفایل و روابط کاربران و علایق آنها
امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:
- امکان دانلود فایل Word پروپوزال
- امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال
توجه: در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
- حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.