پروپوزال ارائه یک سیستم پیشنهاد دهنده کالا مبتنی بر معیار مشابهت ترکیبی و رویکرد فیلترینگ مشارکتی


در حال بارگذاری
--
بانک اطلاعاتی ندارد
داکیومنت دارد
فایل word,pdf
۲۶۸,۷۰۰ تومان
خرید

پروپوزال ارائه یک سیستم پیشنهاد دهنده کالا مبتنی بر معیار مشابهت ترکیبی و رویکرد فیلترینگ مشارکتی

 

موضوع اصلی این پروپوزال ” ارائه یک سیستم پیشنهاد دهنده کالا مبتنی بر معیار مشابهت ترکیبی و رویکرد فیلترینگ مشارکتی” است. تعداد صفحات پروپوزال 12 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.

بخشی از بیان مسئله تحقیق:

به دلیل اهمیت بالای سیستم‌های پیشنهاد دهنده در شبکه‌های اجتماعی، زندگی واقعی، تجارت الکترونیک و غیره، سال‌های اخیر تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. سیستم‌های پیشنهاد دهنده برای فیلتر کردن اطلاعات در میان حجم عظیمی از داده‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها محصولات، سرویس‌ها یا افراد را به کاربران پیشنهاد می‌دهند. پیشنهاداتی که توسط سیستم‌های پیشنهاد دهنده ارائه می‌گردد، برای کاربران جذاب است. سیستم‌های پیشنهاد دهنده با توجه به محیط عملیاتی مورد نظر، از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند. انتخاب تکنیک بستگی به محیطی دارد که قرار است سیستم پیشنهاد دهنده بروی آن اعمال شود]1[.

سیستم‌های پیشنهاد دهنده در دامنه‌های مختلفی همچون فروشگاه کالا، کتابخانه‌ها، رستوران‌ها، سیستم‌های گردشگری و سایر محیط‌ها برای ارائه آیتم‌های جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرند ]2[ .این سیستم‌ها نقش مهمی در تجارت الکترونیک ایفا می‌کنند ]12[.

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌هایی که در دهه گذشته تا به امروز مورد توجه محققان و پژوهشگران مختلفی قرار گرفته، سیستم‌های پیشنهاد‌دهنده کالا است. با توجه به حجم عظیم اطلاعات، ارائه جذاب‌ترین آیتم‌ها(کالا) به کاربران در زمان مناسب و با دقت کافی، یکی از مسائل مطرح در این زمینه می‌باشد.سیستم پیشنهاد دهنده کالا، کاربران را قادر میسازد که کالاها را بوسیله ویژگی‌هایی مثل عنوان کالا، تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع برند و غیره مشاهده کنند. به کاربرانی که تازه وارد هستند و اطلاعات کافی در مورد آنها در سیستم وجود ندارد(مشکل شروع سرد دارند)، سیستم پیشنهاد دهنده لیستی از کالاهایی را که توسط سایر کاربران امتیاز دریافت کرده است، پیشنهاد می­دهد]4[ .

هدف پژوهش:

برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:

  1. هدف اصلی : ارائه یک سیستم توصیه کالا با دقت بالا بر اساس اطلاعات پروفایل کاربران
  2. مرتفع نمودن مشکلاتی از قبیل شروع سرد در حوزه فیلتر گذاری مشارکتی
  3. شکل گیری انجمن ها بر اساس سابقه رفتاری مشتریان در حوزه خرید کالا
  4. امکان ارائه خدمات به گونه ای که پیشنهادی از قبیل تخفیف برای مشتریان مختلف ، سفارشی گردد.

 

امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:

  • امکان دانلود فایل Word پروپوزال
  • امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال

توجه در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.