پروپوزال مدل سازی اتصال به طول عمر ارزش مشتری (CCLV) جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روشهای یادگیری ماشین


در حال بارگذاری
--
بانک اطلاعاتی ندارد
داکیومنت دارد
فایل word,pdf
۲۶۱,۷۰۰ تومان
خرید

پروپوزال مدل سازی اتصال به طول عمر ارزش مشتری (CCLV) جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری  با استفاده از روشهای یادگیری ماشین

 

موضوع اصلی این پروپوزال ” مدل سازی اتصال به طول عمر ارزش مشتری (CCLV) جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری  با استفاده از روشهای یادگیری ماشین” است. تعداد صفحات پروپوزال 13 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.

بخشی از بیان مسئله تحقیق:

رقابت‌های جهانی، بازارهای پویا و چرخه‌های نوآوری و فناوری که به سرعت در حال کوتاه شدن هستند همگی چالش‌های مهمی را برای صنعت مالی و بانکداری ایجاد کرده‌اند و نیاز به استفاده از سیستم‌های پشتیبان از تصمیم جهت بهبود فرآیندهای تصمیم‌گیری در این سازمان ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در این میان داده‌هایی که در پایگاه‌های اطلاعاتی این سازمان‌ها نگهداری می‌شوند به عنوان منابع ارزشمند اطلاعات و دانش مورد نیاز جهت تصمیم گیری‌های سازمانی مطرح می‌باشند.

امروزه بانک‌ها از پایگاه‌های اطلاعاتی متعدد و گسترده‌ای برخوردار هستند که حاوی اطلاعات مربوط به مبادلات و جزئیات دیگر مربوط به مشتریان‌شان است. اطلاعات ارزشمند تجاری از درون همین ذخایر داده‌ای قابل بازیابی هستند. اما پشتیبانی از این دست تحلیل‌ها و تصمیم‌گیری با استفاده از زبان‌های گزارش‌گیری سنتی امکان‌پذیر نخواهد بود. روش‌های سنتی آماری نیز از ظرفیت کافی در تحلیل این داده‌ها برخوردار نیستند و لذا متدولوژی‌های مدرن داده‌کاوی و ابزارهای مربوط به آن در فرآیندهای تصمیم‌گیری نه فقط در بانک‌ها و نهادهای مالی بلکه در دیگر صنایع نیز بیش از پیش بکار گرفته می‌شوند.

بکارگیری داده‌کاوی می‌تواند ارزش افزوده فراوانی را برای بانک ها حاصل نماید. تحقیقات گسترده‌ای که در این حوزه در کشورهای مختلف صورت گرفته به توسعه سیستم‌های پشتیبان از تصمیم سودمندی انجامیده است که منافع فراوانی را عاید بانک ها نموده است.

 

هدف پژوهش:

برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:

  • ارائه یک چارچوب جدید مبتنی بر اتصال به طول عمر ارزش مشتری جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با بکارگیری روشهای داده کاوی
  • تحلیل رفتار مشتریان در سیستم بانکداری با استفاده از روشهای داده کاوی

رتبه بندی مشتریان ارزشمند در سیستم بانکداری با کمک روشهای داده کاوی

امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:

  • امکان دانلود فایل Word پروپوزال
  • امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال

توجه در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.