پروپوزال ارائه یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی PSO جهت طبقه بندی عقاید کاربران


در حال بارگذاری
--
بانک اطلاعاتی ندارد
داکیومنت دارد
فایل word,pdf
۲۷۳,۴۰۰ تومان
خرید

پروپوزال ارائه یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی PSO جهت طبقه بندی عقاید کاربران

موضوع اصلی این پروپوزال ” ارائه یک رویکرد مبتنی بر الگوریتم بهینه سازی PSO جهت طبقه بندی عقاید کاربران” است. تعداد صفحات پروپوزال 23 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.

بخشی از بیان مسئله تحقیق:

دردنیای کنونی، موج شتابان تغییرات در ابعاد مختلف همچون سیاست های جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی و اقتصادی وخصوصا خواست ها ونیازها وانتظارات مشتریان، هم از نظر حجم و هم از نوع و کیفیت آن بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک و شیوه مدیریت، ساختار سازمانی ونیز نگرش ها و رفتار کارکنان شده و همین تغییرات هستند که سازمان ها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری وسازگاری با محیط بیرونی فرا می خوانند. در شرایط جدید، روش های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سود آوری کمتری دارند(علیمرادی و آقایی , 1393). دراین شرایط،مشتریان جدید به سختی یافت میشوندولذا نیاز مبرمی به حفظ ونگهداری مشتریان فعلی، به شدت در بنگاهها، احساس می شود . امروزه، اینترنت به مشتریان امکان می دهد تا نظرات و عقاید خود را در مورد سازمان ها و محصولات بیان نموده و سایر افراد را در مورد تجربه‌ی خود مطلع کنند. بدین ترتیب تأثیر نظرات مشتریان بر دیگران و موقعیت سازمان غیر قابل چشم پوشی است. (علیمرادی و آقایی, 1393)

عقیده‌کاوی و تحلیل احساسات، فرآیند تحلیل نظرات، عقاید و احساسات کاربران است که از نقدها و نظراتی که در مورد یک موضوع خاص نوشته‌اند استخراج می‌شود و در سال‌های اخیر توجه بسیاری از محققان را به خود جلب نموده است(Vo and ock. , 2012; zhen et al. ,2014).

امروزه بازار تبلیغ محصولات بسیار گسترده و وسیع است. شرکت ها برای فروش محصولات بیشتر، اقدام به تبلیغ محصولات می کنند. یکی از راههای تبلیغ نیز جلب رضایت مشتری است. در این راستا یکی از راههای اندازه گیری رضایت مشتریان بررسی نظرات مشتریان قبلی در فضای مجازی است. شرکت ها با بررسی این نظرات، نکات مثبت و منفی ارائه شده را بررسی و از آنها برای بالا بردن کیفیت محصولات خود استفاده می کنند. در واقع یکی از مهم ترین مخاطبین نظر کاوی، خود کاربران هستند. امروزه همه کاربران قبل از خرید یک کالا اقدام به جستجو در وب کرده و بررسی می کنند که آیا کالایی که می خواهند خریداری کنند دارای کیفیت مطلوب می باشد یا خیر. کاربران بعد از خرید یک کالا، رضایت یا عدم رضایت خود را در فضای مجازی منتشر می کنند و این یکی از بهترین راه ها برای فهم کیفیت یک کالاست. به عبارت دیگر با استفاده از نظر کاوی، می توان نظرات منتشر شده درباره یک کالا را طبقه بندی کرد (Abbasi et al. ,2011)

 

هدف پژوهش:

برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:

  • شناسایی معیارهای کیفیتی برای تحلیل نظرات مشتریان
  • شناسایی مسائل و مفاهیم مرتبط با منطق فازی
  • شناسایی مراحل الگوریتم های بهینه سازی هوش تجمعی
  • ارائه روشی نوین برای تحلیل نظرات مشتریان با ترکیب الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات و منطق فازی برای طبقه بندی عقاید
  • پیاده سازی و ارزیابی روش پیشنهادی

 

امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:

  • امکان دانلود فایل Word پروپوزال
  • امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال

توجه در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.