دیتاست طرح مارپیچ بیماری پارکینسون با استفاده از مجموعه داده های گرافیکی دیجیتالی


در حال بارگذاری
۵۵,۷۷۰ تومان
خرید

دیتاست طرح مارپیچ بیماری پارکینسون با استفاده از مجموعه داده های گرافیکی دیجیتالی :

این پروژه مربوط به دیتاست طرح مارپیچ بیماری پارکینسون با استفاده از مجموعه داده های گرافیکی دیجیتالی می باشد .

پایگاه داده دستنوشته کنترل و کنترل شامل ۶۲ PWP (افراد مبتلا به پارکینسون) و ۱۵ فرد سالم است که در بخش مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی سراهپاسا ( ( Cerrahpasa، دانشگاه استانبول درخواست کرده اند. از همه سوژه ها، سه نوع ضبط دستنامه (آزمون استاتیک اسپیرال (SST)، آزمون اسپیرال دینامیکی (DST) و آزمون پایداری در نقطه مشخص (STCP) گرفته شده است. همچنین نقاشی های مارپیچی متعلق به PWP در مجموعه داده ها به عنوان تصویر گنجانده شده است. بنابراین، این مجموعه داده نیز می تواند برای رگرسیون استفاده شود.

داده های دست خط با استفاده از جدول گرافیکی (Wacom Cintiq 12WX Hahne et al.، ۲۰۰۹) ساخته شد. این اساسا یک تبلت گرافیکی و مانیتور ال سی دی است. این امکان برای نمایش صفحه کامپیوتر روی مانیتور خود را فراهم می کند و تنها با قلم های دیجیتالی ارتباط برقرار می کند. نرم افزار ویژه برای ضبط نقوش دست نوشته و تست هماهنگی بیماران PD با استفاده از ضبط شده ها طراحی شده است. این نرم افزار از توابع API دستگاه استفاده می کند و در پلت فرم C # توسعه یافته است که می تواند در سیستم های ویندوز اجرا شود. شما می توانید با نویسندگان تماس بگیرید تا درخواست نرم افزاری که ذکر شده است باشد.

در این مطالعه، سه نوع تست برای جمع آوری داده ها از طریق تبلت گرافیکی وجود دارد. یکی از اولین آزمون های استاتیک اسپیرال (SST) است که اغلب برای تحقیقات بالینی در ادبیات برای اهداف مختلف مانند تعیین عملکرد موتور (Wang et al.، ۲۰۰۸)، ترمور اندازه گیری (Pullman، ۱۹۹۸) و تشخیص PD Saunders et al) .، ۲۰۰۸). در این آزمون، سه مارپیچ  Archimedean زخم بر روی تبلت گرافیکی با استفاده از نرم افزار ظاهر می شود و بیماران خواسته می شوند تا همان مارپیچ را همانند استفاده از قلم دیجیتال بازنویسی کنند. در طول آزمون، ویژگی هایی که در بالا ذکر شده و سایر اطلاعات برای مشخص کردن بیمار به پایگاه داده ثبت می شوند.

تست دوم تست دینامیک اسپیرال (DST) است. بر خلاف SST، مارپیچ Archimedean فقط در فواصل زمانی خاصی ظاهر می شود و به ندرت، به عبارت دیگر مارپیچ Archimedean چشمک می زند. این باعث می شود که بیمار بتواند الگو را در ذهن نگه دارد و همچنان ادامه دهد. هدف از این آزمایش تعیین تغییر در عملکرد طراحی و زمان مکث است، زیرا پیچیدگی ارامیدان در این مورد دشوارتر است. در نتیجه این آزمایش، مشاهده می شود که بیشتر بیماران ادامه داشتند اما تقریبا همه آنها الگو را از دست دادند.

آزمون سوم آزمون پایداری نقطه مشخص (STCP) است. در این آزمون، یک نقطه قرمز مشخص در وسط صفحه وجود دارد و از افراد خواسته می شود که قلم دیجیتال را در نقطه بدون دست زدن به صفحه نمایش در یک زمان خاص نگه دارند. هدف از این آزمایش تعیین ثبات دست و یا سطح لرزش دستی است.

تعداد نمونه ها:

۷۷

تعداد ویژگی ها:

۷

داده های پرت:

این دیتاست فاقد داده های پرت یا Missing Values می باشد.

نکته: برای این دیتاست انواع الگوریتم های داده کاوی اهم از ۱۴۷ الگوریتم دسته بندی (مثل: درخت تصمیم، شبکه عصبی، ماشین بردار پشتیبان و …)، ۶ الگوریتم خوشه بندی (مثل: K-Means ، DBSCAN ،X-Means و…)، ۳ الگوریتم انجمنی (مثل Apriori ، FP-Growth  و …) و چندین الگوریتم انتخاب ویژگی (مثل PSO و …) با استفاده از ابزارهای داده کاوی و برنامه نویسی اهم از رپیدماینر، وکا، تاناگرا، SPSS، مدلر، کلمنتاین، متلب و … تهیه و پیاده سازی شده است.

امکانات پروژه دیتاست طرح مارپیچ بیماری پارکینسون با استفاده از مجموعه داده های گرافیکی دیجیتالی :

  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل فارسی است. در این داکیومنت عنوان دیتاست، توضیحات کامل دیتاست، تعداد ویژگی ها، تعداد نمونه ها، توضیح تمام ویژگی های موجود و لینک دیتاست تشریح شده است.
  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل انگلیسی نیز می باشد، که در این دیتاست اطلاعات کاملی به زبان لاتین در رابطه با دیتاست معرفی شده ارائه شده است.
  • پس از خرید، امکان دانلود فایل اصلی دیتاست در قالب فایل اکسل میسر است.
  • فایل پیش پردازش دیتاست
  • وجود فایل ARFF و قابل اجرا در نرم افزار داده کاوی مثل وکا
  • امکان دانلود لینک دیتاست در یک فایل متنی به صورت جداگانه
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.