پروژه طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON با استفاده از الگوریتم IB1 در وکا


در حال بارگذاری
۵۵,۷۶۰ تومان
خرید

پروژه طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON با استفاده از الگوریتم IB1در وکا:

این پروژه به طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON با استفاده از الگوریتم IB1در نرم افزار داده کاوی وکا می پردازد. الگوریتم یادگیری IB1 یکی از پرکاربرد ترین الگوریتم های داده کاوی است که درزمینه طبقه بندی، طبقه بندی و غیره در حوزه های مختلف داده های ازجمله مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON کاربردهای فراوانی دارد. در این پروژه نیز از الگوریتم IB1 برای طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON استفاده شده است.

در این پروژه، روش مدل سازی در وکا ازطریق محیط Knowledge Flow صورت گرفته است. کلیه کنترل های استفاده شده در مدلسازی وکا به صورت فیلم تهیه شده ودر اختیار شما قرار میگیرد. نحوی مدلسازی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON درنرم افزار weka بدین صورت است که:

  • ابتدا دیتاست مربوطه به صورت ARFF به نرم افزار وکا از طریق کنترل ARFF Loader بارگذاری میگردد.
  • مرحله بعد میبایست ویژگی هدف که همان ویژگی کلاس یاLabel است را انتخاب نمود. این فرآیند ازطریق کنترل ClassAsigner انجام میشود.
  • سپس میبایست نحوه انتخاب داده های Test وداده هایTrain را تعیین نمود. دراین مدل سازی از نحوه ی نمونه گیری CrossValidationFoldMaster استفاده میگردد. بدین منظورکنترل CrossValidationFoldMaster را به صفحه اضافه نموده وخروجی کنترل ClassAsigner رابه ورودی این کنترل وصل میکنیم.
  • در مرحله بعد میبایست خروجی این کنترل به الگوریتم IB1 وصل گردد. بدین منظور ازتب Classifier الگوریتم IB1 را انتخاب نموده و به صفحه اضافه میکنیم. پس از آن نیز داده های آموزشی وآزمایشی را بصورت مجزا به الگوریتم IB1 ایمپورت می گردد.
  • درمرحله بعد باید عملکرد الگوریتم IB1 را ارزیابی نمود. بدین منظور میبایست کنترلClassifier Performance Evaluator را به مدل اضافه نموده وخروجی الگوریتم را به آن متصل کنیم.
  • درمرحله آخر یک کنترل Text viewer رابه مدل اضافه میکنیم تا نتایج را بصورت متنی نمایش دهد.

بنابراین در قالب ۶ مرحله فرآیند طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON باکمک الگوریتم IB1 انجام شده است. لازم به ذکراست که همراه این مدلسازی یک فیلم از نمونه مدلسازی ویک داکیومنت کامل از مراحل طبقه بندی پس از خرید تحویل میگردد.

امکانات پروژه طبقه بندی مجموعه داده های فیزیکی عملکردهای VICON :

  1. امکان دانلود اصل مدل تهیه شده با نرم افزار داده کاوی وکا
  2. تحویل فیلم ازنحوه مدلسازی با وکا
  3. تحویل داکیومنت از مراحل انجام شبیه سازی
  4. تحویل خروجی های تولید شده از مدل سازی در قالب شکل

نکته: درصورت نیاز به طراحی ومدلسازی پروژه های مشابه کافی است درخواست خود را در “اپلیکیشن تلگرام” یا “سفارش آنلاین” ثبت نمایید، درخواست شما در کمتراز نیم ساعت پاسخ داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.