پروژه تشخیص سرطان پروستات در مردان با الگوریتم شبکه عصبی با متلب


در حال بارگذاری
۵۳,۲۴۰ تومان
خرید

پروژه تشخیص سرطان پروستات در مردان با الگوریتم شبکه عصبی با متلب

این پروژه که با زبان برنامه نویسی متلب نوشته شده است، داده های مربوط به سرطان پروستات در مردان  را دریافت نموده و فرآیند تشخیص سرطان پروستات در مردان را با استفاده از الگوریتم شبکه عصبی انجام می دهد. داده های دریافت شده، داده های واقعی از سرطان سینه است و کلیه نتایج ارائه شده نتایج واقعی و قابل استفاده در پایان نامه، مقاله و طرح های پژوهشی دانشگاهی می باشد.

این شبیه سازی دارای نتایج مختلفی است که میزان سنجش و درستی الگوریتم شبکه عصبی جهت تشخیص  سرطان پروستات در مردان  در بیماران مبتلا، را اثبات می نماید. فرآیند کلی شبیه سازی انجام شده با متلب بدین صورت است که:

  • ابتدا داده های بیماران مبتلا به سرطان پروستات در مردان  از ورودی دریافت می گردد.
  • سپس این داده ها مورد پیش پردازش قرار گرفته و در صورت وجود مقداری پرت و بلا استفاده، آنها را از بین میبرد.
  • پس از این مرحله، داده ها نرمال سازی شده و مقادیر موجود در داده ها بین اعداد ۰ و ۱ نرمالسازی می شوند. لازم به ذکر است که این مرحله می تواند در شبیه سازی در نظر گرفته نشود و داده های اصلی مستقیم به الگوریتم شبکه عصبی وارد گردد. از مهمترین مزایای این روش این است که میتواند دقت تشخیص بیماری قالبی را افزایش دهد. اما در صورتی هم که در شبیه سازی کامنت گذاشته شود هیچ ایرادی ندارد.
  • در مرحله بعد لازم است که الگوریتم یادگیری ماشین شبکه عصبی بر روی داده های فیلتر شده و داده های اصلی اجرا شده و مدلی را تولید نماید. بدین منظور می بایست داده ها با دو قسمت تقسیم بندی شوند. داده هایی برای آموزش الگوریتم شبکه عصبی و تولید مدل نهایی. داده هایی نیز برای آزمون و اعتبار سنجی الگوریتم شبکه عصبی جهت ارزیابی میزان عملکرد روش.
  • در این مرحله ۸۰% از داده ها به عنوان داده های آموزشی برای آموزش دادن مدل الگوریتم شبکه عصبی و ۲۰% از داده ها به عنوان داده های آزمایشی برای ارزیابی عملکرد الگوریتم شبکه عصبی مورد استفاده قرار می گیرند. داده های آموزشی ابتدا به الگوریتم شبکه عصبی برای آموزش مدل شبکه عصبی وارد شده و مورد آنالیز قرار می گیرند. داده های آزمایشی نیز به عنوان نمونه های جدید به مدل تولید شده بر اساس داده های آموزشی وارد می شوند. فرآیند ارزیابی و تشخیص سرطان پروستات در مردان تا زمانی ادامه پیدا می کند که کلیه نمونه های جدید که به عنوان داده های آزمایشی در نظر گرفته شده اند به اتمام برسند.
  • در مرحله نهایی معیار هایی به عنوان سنجش میزان درستی الگوریتم شبکه عصبی به منظور تشخیص سرطان پروستات در مردان شنجیده می شوند که در داکیومنت تکمیلی این پروژه فرمولهایش موجود است.

بنابراین پروژه تشخیص  سرطان پروستات در مردان با الگوریتم شبکه عصبی با متلب یک شبیه سازی واقعی بوده که از نتایج آن می توان در فصل چهارم پایان نامه یا در نتایج یک مقاله و طرح پژوهش استفاده نمود. لازم به ذکر است که سایر پروژه ها در این زمینه اعم از پروژه تشخیص  سرطان پروستات در مردان با الگوریتم درخت تصمیم با متلب، پروژه تشخیص  سرطان پروستات در مردان با الگوریتم شبکه عصبی پرسپترون با متلب و پروژه تشخیص  سرطان پروستات در مردان با یک روش ترکیبی با متلب نیز موجود است که در صورت نیاز می توانید این پروژه ها را نیز خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

توجه: در صورت نیاز به انجام پایان نامه، شبیه سازی های مشابه با این پروژه، نگارش مقاله و غیره می توانید به وب سایت رسمی موسسه علمی پژوهشی رایان پژوهان پارسه مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید یا مستقیم در همین سایت با محققین ما در ارتباط باشید.

امکانات پروژه تشخیص سرطان پروستات در مردان :

برخی از مهمترین امکاناتی که پس از خرید این پروژه در اختیار شما قرار داده می شود عبارتند از:

  • امکان دانلود دیتاست به صورت مجزا
  • امکان دانلود سورس اصلی پروژه
  • امکان دانلود داکیومنت پروژه
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.