پروژه کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم(WSN) با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب(پیاده سازی مقاله ۲۰۱۷)


در حال بارگذاری
۶۸,۸۰۰ تومان
خرید

پروژه کاهش مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم(WSN) با استفاده از الگوریتم ژنتیک در متلب(پیاده سازی مقاله ۲۰۱۷)

بطور کلی از مهم ترین اهداف این پیاده سازی که در زبان برنامه نویسی Matlab نوشته شده است این است که با کمک الگوریتم بهینه سازی ژنتیک توان مصرف انرژی نور هتا و درنهایت افزایش نرخ بقاء شیکه های حسگر بیسیم را بهبود بخشید. در این پروژه تعداد نور ها و ابعاد شبکه و غیره به صورت ورودی مسئله تعین شده و با کمک الگوریتم ژنتیک اقدام به چیدمان بهینه گره ها در شبکه و در نهایت به مصرف انرژی گره ها را بهبود میدهد. امروزه در خواست مبحث مصرف انرژی، زمان اجرای وظایف در مدت کوتاه و معیارSpeedup  در شبکه هاب حسگر بیسیم بسیار مورد استفاده قرار گرفته و ایده های مختلفی نیز جهت بهبود این معیار ها ارائه میگردد.

از طرفی ارائه یک الگوریتم مطمئن و کارامد در این زمینه تبدیل به یک بالش یزرگ شده است. بنابراین در پروژه با بکارگیری الگوریتم ژنتیک، معیار های مصرف انرژی، زمان اجرای وظایف به تکرار نود های متفاوت و Speedup مورد برسی قرار گرفته است. در این پروژه هر معیار دارای یک نمودار خطی است که تغییرات هر پارامتر به ازای نور های مختلف را نشان میدهد.

استفاده از سورس و نتایج این پروژه میتواند هم در زمینه مقایسه نتایج بدست آمده با سایر روش ها جهت تدوین و نگارش یک مقاله جدید، نوشتن فصل ۴پایان نامه کارشناس ارشد، پروژه های درسی هوش مصنوعی، شبکه و غیره بسیار موثر واقع شود.در شکل زیر تصویری از خروجی پروژه نشان داده شده است:

از جمله مهمترین قابلیت هایی که این پروژه و سورس کد دارد این است که محدودیتی برای تعیین تعداد نود ها وجود ندارد و با تعداد یک میلیارد نود نیز مورد تست و بررسی قرار گرفته و همچنان نتایج مطلوبی را به ارئه می دهد. بنابر این به راحتی میتوان تعداد نود ها را افزایش داده یا کاهش یابد.

لازم به ذکر است که سایر الگوریتم های بهینه سازی و فراابتکاری مثل PSO، الگوریتم AG یا ژنتیک، الگوریتم بهینه سازی  فاخته، الگوریتم زنبور عسل و غیره نیز موجود بوده که در صورت نیاز میتوانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته یا در سایت جست و جو کنید.  همرا این پروژه ودر قسمت دانلود دمو پروژه نیز یک مقاله معتبر از سایت Springer وجود دارد. کاربران عزیز میتوانند مقاله را دانلود نموده و جهت ارائه های درسی خود استفاده نمایند.

 

امکانات پروژه کاهش مصرف انرژی در شبکه حسگر بیسیم

  1. دانلود سورس نوشته شده در متلب به صورت کامل
  2. دانلود مقاله بیس
  3. دانلود فیلم آموزشی(برای این پروژه یک فیلم آموزشی از نمونه اجرا تهیه شده است)
  4. دانلود خروجی های برنامه در قالب نمودار و تصاویر مرتبط در یک پوشه جداگانه
  5. تحویل کامنت های کدها
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.