پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم در متلب


در حال بارگذاری
۶۴,۷۶۰ تومان
خرید

پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم در متلب

این پروژه که با زبان برنامه نویسی متلب نوشته شده است، داده های مربوط به بیماران مبتلا به بیماری قلبی را دریافت نموده و فرآیند تشخیص بیماری قلبی را با استفاده از الوریتم درخت تصمیم انجام می دهد. داده های دریافت شده، داده های واقعی از بیماران قلبی است و کلیه نتایج ارائه شده نتایج واقعی و قابل استفاده در پایان نامه، مقاله و طرح های پژوهشی دانشگاهی می باشد.

این شبیه سازی دارای نتایج مختلفی است که میزان سنجش و درستی الگوریتم درخت تصمیم جهت تشخیص بیماری قلبی در بیماران مبتلا، را اثبات می نماید. فرآیند کلی شبیه سازی انجام شده با متلب بدین صورت است که:

  • ابتدا داده های بیماران مبتلا به بیماری قلبی از ورودی دریافت می گردد.
  • سپس این داده ها مورد پیش پردازش قرار گرفته و در صورت وجود مقداری پرت و بلا استفاده، آنها را از بین میبرد.
  • پس از این مرحله، داده ها نرمال سازی شده و مقادیر موجود در داده ها بین اعداد ۰ و ۱ نرمالسازی می شوند. لازم به ذکر است که این مرحله می تواند در شبیه سازی در نظر گرفته نشود و داده های اصلی مستقیم به الگوریتم درخت تصمیم وارد گردد. از مهمترین مزایای این روش این است که میتواند دقت تشخیص بیماری قالبی را افزایش دهد. اما در صورتی هم که در شبیه سازی کامنت گذاشته شود هیچ ایرادی ندارد.
  • در مرحله بعد لازم است که الگوریتم یادگیری ماشین درخت تصمیم بر روی داده های فیلتر شده و داده های اصلی اجرا شده و مدلی را تولید نماید. بدین منظور می بایست داده ها با دو قسمت تقسیم بندی شوند. داده هایی برای آموزش الگوریتم درخت تصمیم و تولید مدل نهایی. داده هایی نیز برای آزمون و اعتبار سنجی الگوریتم درخت تصمیم جهت ارزیابی میزان عملکرد روش.
  • در این مرحله ۸۰% از داده ها به عنوان داده های آموزشی برای آموزش دادن مدل الگوریتم درخت تصمیم و ۲۰% از داده ها به عنوان داده های آزمایشی برای ارزیابی عملکرد الگوریتم درخت تصمیم مورد استفاده قرار می گیرند. داده های آموزشی ابتدا به الگوریتم درخت تصمیم برای آموزش مدل درخت تصمیم وارد شده و مورد آنالیز قرار می گیرند. داده های آزمایشی نیز به عنوان نمونه های جدید به مدل تولید شده بر اساس داده های آموزشی وارد می شوند. فرآیند ارزیابی و تشخیص بیماری قلبی تا زمانی ادامه پیدا می کند که کلیه نمونه های جدید که به عنوان داده های آزمایشی در نظر گرفته شده اند به اتمام برسند.
  • در مرحله نهایی معیار هایی به عنوان سنجش میزان درستی الگوریتم درخت تصمیم به منظور تشخیص بیماری قلبی شنجیده می شوند که در داکیومنت تکمیلی این پروژه فرمولهایش موجود است.

بنابراین پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم با متلب یک شبیه سازی واقعی بوده که از نتایج آن می توان در فصل چهارم پایان نامه یا در نتایج یک مقاله و طرح پژوهش استفاده نمود. لازم به ذکر است که سایر پروژه ها در این زمینه اعم از پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم با متلب، پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم پرسپترون با متلب و پروژه تشخیص بیماری قلبی با یک روش ترکیبی با متلب نیز موجود است که در صورت نیاز می توانید این پروژه ها را نیز خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

توجه: در صورت نیاز به انجام پایان نامه، شبیه سازی های مشابه با این پروژه، نگارش مقاله و غیره می توانید به وب سایت رسمی موسسه علمی پژوهشی رایان پژوهان پارسه مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید یا مستقیم در همین سایت با محققین ما در ارتباط باشید.

امکانات پروژه تشخیص بیماری قلبی با الگوریتم درخت تصمیم:

۱٫ دانلود سورس پروژه بلافاصله پس از خرید
۲٫ دانلود دیتاست پروژه بلافاصله پس از خرید
۳٫ تحویل داکیومنت پروژه
۴٫ در صورت نیاز به ویدئوی آموزشی می توانید مستقیم سفارش دهید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.