پروپوزال استفاده از بازاریابی ویروسی مبتنی بر روابط مثبت و منفی جهت حداکثر رساندن تاثیر در رسانه های اجتماعی


در حال بارگذاری
--
بانک اطلاعاتی ندارد
داکیومنت دارد
فایل word,pdf
۲۵۳,۹۰۰ تومان
خرید

پروپوزال استفاده از بازاریابی ویروسی مبتنی بر روابط مثبت و منفی جهت حداکثر رساندن تاثیر در رسانه های اجتماعی

 

موضوع اصلی این پروپوزال ” استفاده از بازاریابی ویروسی مبتنی بر روابط مثبت و منفی جهت حداکثر رساندن تاثیر در رسانه های اجتماعی” است. تعداد صفحات پروپوزال 8 صفحه با رعایت قالب استاندارد فرم دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است.

بخشی از بیان مسئله تحقیق:

خرید و فروش جهانی بخشی از یک فرآیند اجتماعی است.   این فرآیند نه تنها دربرگیرنده تعاملات تک به تک شرکت با مشتریانش است بلکه شامل تبادل گسترده اطلاعات بین افراد پیرامون مشتری است.   این فرآیند اجتماعی می تواند با اقدامات سنجیده ی یک مدیر بازاریابی تبدیل به گونه ای از بازاریابی به نام بازاریابی ویروسی شود.  اینترنت مفهوم نقل قول های دهان به دهان یا بازاریابی شفاهی (Word of Mouth) را اساساً تغییر داده است،  تا جایی که واژه ی بازاریابی ویروسی در سال 1997 توسط Steve    [1]Yourotsen ابداع شد.  این واژه در ابتدا برای توصیف تبلیغات Hotmail برای خودش در درون ایمیل هایی که کاربرانش به دیگران می فرستادند،  استفاده شد.   در آن مورد هر ایمیلی که فرستاده می شد با این پیام وارد می شد:  ایمیل رایگان و خصوصی تان را از Hotmail بگیر(www.hotmail.com).

بازاریابی ویروسی را می توان به این صورت تعریف کرد:  یک تکنیک بازاریابی که با بهره برداری از شبکه‏های اجتماعی موجود به دنبال افزایشِ نماییِ آگاهی از برند از طریق یک فرآیند ویروسی مانند انتشار یک واگیر است.

شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند.   انسان ها از قرنها پیش که گرد هم می آمدند و برای یکدیگر داستان می گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند اما چیزی که باعث شده است شبکه های اجتماعی امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرند،  به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه شبکه های اجتماعی بوده است.   شبکه های اجتماعی،  اصطلاحی است که نخستین بار در سال 1954 توسط Jan Barens،  [2] که در حوزه انسان شناسی اجتماعی فعالیت می کرد،  ابداع شد.

هدف پژوهش:

برخی از مهمترین اهداف این پژوهش به شرح ذیل است:

به منظور حل بیشنه کردن تاثیر در شبکه های اجتماعی سعی بر ارائه روشی می کنیم که بر مبنای مسیرهای اعتماد(Trust) یا روابط مثبت(Positive ) و مسیر های بی اعتماد(Distrust)  یا روابط منفی(negative) در گراف است.

روابط مثبت دارای تاثیر مثبت می باشد همانطور که روابط منفی دارای تاثیر مخالف است (به عنوان مثال یک نفر می تواند دنباله رو انتخاب یک دوست باشد و برخلاف،  ُانتخابی که انتخاب دشمن است).   اگرچه در دنیای واقعی ممکن است،  روابط همیشه مثبت نباشد مثل در شبکه های اجتماعی آنلاین مثل  Slashshot،  Epinions و Wikipedia روابط ممکن است مثبت باشد (مثل وجود دوستان یا وجود اعتماد) اما روابط ممکن است منفی هم باشد (مثل وجود دشمن یا وجود بی اعتمادی).

 

امکانات اصلی این پروپوزال پس از خرید عبارتند از:

  • امکان دانلود فایل Word پروپوزال
  • امکان دانلود فایل Pdf پروپوزال

توجه در صورت نیاز به پایان نامه، سمینار، شبیه سازی و نگارش مقاله جدید مشابه با موضوع این پروپوزال کافیست با تیم پشتیبانی ما از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت نابلرنینگ تماس برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.