دیتاست داده های فیزیکی عملکردهای vicon


در حال بارگذاری
۳۷,۲۹۰ تومان
خرید

دیتاست داده های فیزیکی عملکردهای vicon :

این پروژه مربوط به دیتاست  داده های فیزیکی عملکردهای vicon می باشد .

  1. پروتکل: هفت مرد و سه زن (۲۵ تا ۳۰ ساله) که در سناریوهای مختلف تجاوز کرده اندبه عنوان جنگ فیزیکی، در آزمایش شرکت کردند. در طول ۲۰ آزمایش فردی، هر موضوع مجبور به انجام ده فعالیت طبیعی و ده نفره شد. با توجه به حقوق افراد درگیر بر اساس قوانین اخلاقی جامعه روانشناسی بریتانیا،که قوانین اخلاقی را برای انجام آزمایش های آماری با استفاده از موضوعات انسانی توضیح می دهد. برای ایمنی مسائل مربوط به احتیاط، بوسیله دست دادن دست به افراد داده شده است و برای گرم کردن افراد با داشتن تعداد زیادی از پرونده ها، با کیسه آشنا شدید. افراد آن آگاه بودند از آنجا که مشارکت آنها در این سری آزمایش ها داوطلبانه بود، روشن شد که آنها می توانند در هر زمان از مطالعه خارج شوید.
  1. ابزار دقیق: میدان روباتیک Essex سالن تجربی اصلی بود که جمع آوری داده ها صورت گرفت. با منطقه ده برابر ۴x5.5m فعالیت های جسمی نرمال و تهاجمی را در مکان های تصادفی نشان داد. برای اقدامات عادی، یک شریک انسانی به عنوان یک هدف متمرکز مورد توجه قرار گرفته است به طوری که فعالیت واقعی تر انجام شود. برای اقدامات تهاجمی، افراد مورد استفاده حرفه ای قرار گرفتند کیف پا ایستاده پاکت، ۱٫۷۵ متر بلند، با یک چهره انسان کشیده شده بر روی بدن خود. کیسه دارای شکل استوانه ای است ساخته شده از مواد نرم، که می تواند گزاف گویی هنگامی که ضربه. تمام فعالیت ها از تصادفی ثبت شده است شروع موقعیت هایی به طوری که انواع داده های ۳D فضایی. عملکرد افراد ثبت شده است توسط دوربین های Vicon نه دوربین همه جانبه، ارتباط بین فعالیت های انسانی با نقاط مختصات فضایی. بر اساس در این زمینه، فرایند کسب اطلاعات شامل چهار نشانگر انعکاسی قرار داده شده در ساعد (آرنج و مچ)، چهار در پیشانی (زانو و مچ پا) و یکی در بالای سر.
  1. راه اندازی داده ها: هر آزمایش آزمایشی به صورت جداگانه برای هر فعالیت بدنی انجام شده است. مدت زمان هر عمل

تقریبا حدود ۱۰ ثانیه در هر سوژه بود، که مربوط به سری زمانی ~ ۳۰۰۰ نمونه با فرکانس نمونه برداری ۲۰۰Hz. در طی این زمان عملکرد حدود ۱۵ مسیر عملیاتی بود شمارش معکوس استخراج شده به طور متوسط ​​۱۵ عادی (به عنوان مثال: دستکاری)، و ۱۵ تهاجمی (به عنوان مثال: مشت زدن) اقدامات.

تعداد نمونه ها:

۳۰۰۰

تعداد ویژگی ها:

۲۷

داده های پرت:

این دیتاست فاقد داده های پرت یا Missing Values می باشد

امکانات پروژه دیتاست داده های فیزیکی عملکردهای vicon :

  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل فارسی است. در این داکیومنت عنوان دیتاست، توضیحات کامل دیتاست، تعداد ویژگی ها، تعداد نمونه ها، توضیح تمام ویژگی های موجود و لینک دیتاست تشریح شده است.
  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل انگلیسی نیز می باشد، که در این دیتاست اطلاعات کاملی به زبان لاتین در رابطه با دیتاست معرفی شده ارائه شده است.
  • پس از خرید، امکان دانلود فایل اصلی دیتاست در قالب فایل اکسل میسر است.
  • فایل پیش پردازش دیتاست
  • وجود فایل ARFF و قابل اجرا در نرم افزار داده کاوی مثل وکا
  • امکان دانلود لینک دیتاست در یک فایل متنی به صورت جداگانه

 

نکته: برای این دیتاست انواع الگوریتم های داده کاوی اهم از ۱۴۷ الگوریتم دسته بندی (مثل: درخت تصمیم، شبکه عصبی، ماشین بردار پشتیبان و …)، ۶ الگوریتم خوشه بندی (مثل: K-Means ، DBSCAN ،X-Means و…)، ۳ الگوریتم انجمنی (مثل Apriori ، FP-Growth  و …) و چندین الگوریتم انتخاب ویژگی (مثل PSO و …) با استفاده از ابزارهای داده کاوی و برنامه نویسی اهم از رپیدماینر، وکا، تاناگرا، SPSS، مدلر، کلمنتاین، متلب و … تهیه و پیاده سازی شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.