دیتاست تلسکوپ شعبده بازی گاما


در حال بارگذاری
۵۵,۹۰۰ تومان
خرید

دیتاست تلسکوپ شعبده بازی گاما :

این پروژه مربوط به دیتاست  تلسکوپ شعبده بازی گاما  می باشد .

داده ها MC تولید شده برای شبیه سازی ثبت نام از ذرات گاما انرژی بالا در یک تلسکوپ گاما Cherenkov جو زمین با استفاده از روش تصویربرداری است. تلسکوپ گاما Cherenkov با استفاده از پرتوهای گامای انرژی بالا، با استفاده از تابش منتشر شده توسط ذرات باردار تولید شده درون دوش الکترومغناطیسی آغاز شده توسط  گاما و در حال توسعه در اتمسفر است. این تابش Cherenkov  از طول موج های قابل مشاهده به وسیله UV  از طریق جو عبور می کند و در آشکارساز ثبت می شود و اجازه می دهد تا پارامترهای دوش بازسازی شود. اطلاعات موجود شامل پالس هایی است که توسط فوتون های Cherenkov در لوله های فوتو مولتی پلیر که در یک هواپیما، دوربین قرار گرفته اند، باقی مانده است. بسته به انرژی گامای اولیه، در مجموع چند صد تا ۱۰۰۰۰ فوتون Cherenkov جمع آوری می شود، در الگوهای (به نام تصویر دوش)، اجازه می دهد تا به طور آماری از کسانی که ناشی از gammas اولیه (سیگنال) را از تصاویر از دو بار هارداریک آغاز شده توسط اشعه های کیهانی در اتمسفر بالا (پس زمینه).

به طور معمول، تصویر حمام پس از برخی از پیش پردازش یک خوشه بلند است. اگر محور دوش موازی با محور نوری تلسکوپ باشد، محور طول آن به سمت مرکز دوربین متمرکز است، یعنی اگر محور تلسکوپ به سمت منبع نقطه هدایت شده باشد، محور حرکت می کند. یک تجزیه و تحلیل مولفه اصلی در هواپیما دوربین انجام می شود که منجر به یک محور همبستگی و تعریف یک بیضی می شود. اگر رسوبات به عنوان یک گاوس دوجنسه توزیع شود، این یک بیضوی عادلانه بودن است. پارامترهای مشخصه این بیضی (که معمولا پارامترهای Hillas نامیده می شوند) از پارامترهای تصویر هستند که می توانند برای تبعیض استفاده شوند. رسوبات انرژی معمولا در امتداد محور اصلی نامتقارن هستند و این عدم تقارن نیز در تبعیض استفاده می شود. علاوه بر این، ویژگی های تمایز بیشتری همچون میزان خوشه ای در صفحه تصویر و یا مجموع کل رسوبات وجود دارد.

تعداد نمونه ها:

۱۹۰۲۰ نمونه

تعداد ویژگی ها:

۱۱ ویژگی

داده های پرت:

این دیتاست فاقد داده های پرت یا Missing Values می باشد.

امکانات پروژه دیتاست تلسکوپ شعبده بازی گاما :

  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل فارسی است. در این داکیومنت عنوان دیتاست، توضیحات کامل دیتاست، تعداد ویژگی ها، تعداد نمونه ها، توضیح تمام ویژگی های موجود و لینک دیتاست تشریح شده است.
  • این دیتاست دارای یک داکیومنت کامل انگلیسی نیز می باشد، که در این دیتاست اطلاعات کاملی به زبان لاتین در رابطه با دیتاست معرفی شده ارائه شده است.
  • پس از خرید، امکان دانلود فایل اصلی دیتاست در قالب فایل اکسل میسر است.
  • فایل پیش پردازش دیتاست
  • وجود فایل ARFF و قابل اجرا در نرم افزار داده کاوی مثل وکا
  • امکان دانلود لینک دیتاست در یک فایل متنی به صورت جداگانه

 

نکته: برای این دیتاست انواع الگوریتم های داده کاوی اهم از ۱۴۷ الگوریتم دسته بندی (مثل: درخت تصمیم، شبکه عصبی، ماشین بردار پشتیبان و …)، ۶ الگوریتم خوشه بندی (مثل: K-Means ، DBSCAN ،X-Means و…)، ۳ الگوریتم انجمنی (مثل Apriori ، FP-Growth  و …) و چندین الگوریتم انتخاب ویژگی (مثل PSO و …) با استفاده از ابزارهای داده کاوی و برنامه نویسی اهم از رپیدماینر، وکا، تاناگرا، SPSS، مدلر، کلمنتاین، متلب و … تهیه و پیاده سازی شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.