سمینار بررسی تشخیص نفوذ در رایانش ابری


در حال بارگذاری
--
ندارد
Word , PDF
دارد
۲۹۹,۰۰۰ تومان ۲۴۸,۸۰۰ تومان
خرید

این سمینار با موضوع “ بررسی تشخیص نفوذ در رایانش ابریمی باشد. فایل word, pdf پس از خرید محصول، قابل دانلود است. همچنین تعداد صفحات این سمینار 86 صفحه شامل 4 فصل ، با رعایت قالب استاندارد دانشگاه می باشد. کلیه نکات نگارشی مطابق با استاندارهای پژوهشی انجام شده است، به طوری که فهرست مطالب، اشکال و جداول به صورت خودکار قابل تغییر و آپدیت است.

 

امکانات اصلی این سمینار پس از خرید عبارتند از:
_  امکان دانلود فایل Word سمینار
_ امکان دانلود فایل Pdf سمینار

 

چکیده

براي بسیاري از مشتریان، تنها امن بودن پردازش ابري ملاك اعتماد به این تکنولوژي است اگر شما می خواهید به نوبه خود اطلاعات مهم یا زیرساخت هاي برنامه ها ي کاربرد ي را به پردازش ابري منتقل کنید، شما باید ازاین نکته که “اطلاعات نباید تصادفا در دسترس یک شرکت دیگر باشد” اطمینان حاصل کنید. بسیاري از شرکت ها شرایط تعیین شده اي توسط سازمان خود یا صنعت یا دولتشان براي امنیت اطلاعات داخلی و بیرونی دارند، شما نیاز به ارز یابی خطرات امنیتی و الزامات دارید و این ممکن است با خدماتی که ارائه می دهید متفاوت باشد. بدون داشتن سطح مناسبی از امنیت، شما قادر به استفاده از خدمات یک ارائه دهنده نیستید. محیط محاسبات ابري بسیار آسیب پذیر است و ممکن است تحت نفوذ و حمله قرار گیرد، از اینرو IDS هاي سنتی براي این کار مناسب نیستند و باید از ترکیب IDS هاي مختلف استفاده کرد. در این سمینار از ترکیب الگوریتم رقابت استعمار و خوشه بندی فازی جهت تشخیص رفتارهای غیرعادی استفاده شده است.

 

فصل 1-            کلیات تحقیق

فصل 2-            مروری بر ادبیات تحقیق

فصل 3-            پیشینه و روش پیشنهادی تحقیق

فصل 4-            پیاده سازی و ارزیابی نتایج سمینار

مقدمه

در قرن حاضر پیشرفت علم و دانش با گسترش و تنوع ابزارهای محاسباتی بسیار چشمگیر بوده است. از اولین گامهای پیشرفت این تکنولوژیها میتوان به تشکیل شبکه کامپیوتری اشاره کرد که در آن تنها چندین کامپیوتر به هم متصل شده بودند. پس از آن این شبکه های کوچک به یکدیگر متصل شدند و اینترنت را به وجود آوردند که در اینترنت شبکه ها به اشتراک گذاشته شدند. در آن زمان به بستری برای تبادل اطلاعات از طریق اینترنت نیاز بود که مفهوم صفحه گسترده جهانی شکل گرفت که از طریق آن اطلاعات در میان کاربران به اشتراک گذاشته شد. دراین راستا تکنولوژی جدیدی به نام رایانش توری شکل گرفت که در آن منابع از راه دور به اشتراک گذاشته شدند و هدف آن افزایش کارایی و توان پردازشی بود. در عصر حاضر با روش جدیدی به نام رایانش ابری روبرو هستیم که در این روش سرویس ها از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند. سازمان های زیادی هستند که سرویس های رایانش ابری را ارائه می دهند.رایانش ابری این امکان را به کاربران و توسعه دهندگان می دهد که بدون درگیر شدن با دانش فنی یا کنترل زیر ساخت تکنولوژی مورد نیازشان از این سرویس ها استفاده نمایند ولی از طرف دیگر روز به روز اطلاعات بیشتری از اشخاص و شرکت ها در داخل ابرها ذخیره می شود که این خود چالش امنیت داده ها را پیش روی کاربران قرار می دهد.

 

توجه : در صورت نیاز به پایان نامه، پروپوزال یا شبیه سازی مشابه با این محصول و همچنین اصلاحات پس از خرید سمینار  فوق کافی است با تیم پشتیبانی “ناب لرنینگ” از طریق تلگرام یا واتساپ ارتباط برقرار نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت وجه نمایش داده می شود.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید کافیست به ایمیل سایت درخواستتان را ارسال نمایید.
  • حدود 90% از پروژه ها دارای داکیومنت و فیلم آموزشی می باشند.